НОВИЙ ФАРБУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ЗАВОДІ

НОВЫЙ ОКРАСОЧНЫЙ КОМПЛЕКС НА АВТОМОБИЛЬНОМ ЗАВОДЕ

На автомобільному заводі «КАМАЗа» зданий в експлуатацію фарбувальний комплекс для фінішної доопрацювання лакофарбового покриття КАМАЗів перспективного модельного ряду.

Запуск обладнання дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки підфарбовування цеху комплектації і здачі автомобілів. Старі камери забарвлення і сушки, мають робочий отвір висотою 3,7 метра і довжиною 9 метрів, не підходили за розмірами для новітнього вантажівки КАМАЗ-54901 - він не поміщався в ангар фінішної доопрацювання лакофарбового покриття. У липні 2017 року рамках проекту «Реінжиніринг автовиробництва» було складено технічне завдання на розробку і постачання фарбувального комплексу. Після проведення тендерних процедур в 2019 році почалася поставка обладнання та його монтаж.

Завдяки хорошій освітленості близько 1000 люкс малярі відмінно бачать всі дефекти лакофарбового покриття, що з'явилися в процесі побудови, і акуратно їх нівелюють. Система в автоматичному режимі підтримує оптимальний для фарбування рівень вологості 45% при температурі 20 ° C. Підвищенню якості забарвлення сприяє також особлива система очищення повітря - суха фільтрація. Аерозоль з фарбувальних пістолетів придавлюється потужною системою вентиляції через підніжні решітки, потім проходить через три фільтра і тільки потім вирушає в атмосферу. Триступеневу систему очистки має і припливна вентиляція.

Для виправлення дефектів лакофарбового покриття в новій камері застосовуються сучасні фарбувальні пістолети, дозволяють легко проводити регулювання факела. Готова до роботи і нова установка для змішування двокомпонентних фарбувальних матеріалів. Після вибору постачальника емалі вона буде запущена у виробництво. Поки приготування фарби ведеться на пресово-рамному заводі, при цьому стійкість готового матеріалу складає всього 72 години. І якщо за три доби фарба не використовується повністю, її залишок припадає утилізувати. Після запуску установки ці втрати залишаться в минулому, необхідний обсяг ЛФМ буде виготовлятися безпосередньо перед застосуванням ». До складу нового комплексу включена і камера сушки. Її габаритні розміри також відповідають зростанню великих вантажівок класів К4 і К5. Чотири пальники забезпечують рівномірний обдув в усіх зонах приміщення. Сушка нанесеного лакофарбового покриття проводиться при температурі від 60 до 80 ° C.

Велика увага розробники приділили функціональності системи безпеки комплексу. Камера оснащена датчиками, які контролюють рівень концентрації парів розчинників. При його підвищенні прозвучить сигнал, що сповіщає про створилася аварійної ситуації, і обладнання буде відключено. У разі загоряння автоматично включається система пожежогасіння. Замість вуглекислоти використовується мелкодисперсная вода, яка знаходиться в спеціальних балонах. Вона набагато безпечніше вуглекислого газу, але при гасінні вогню надає такий же ефект.